Aktualności
iMieszkaniec
Szanowni Mieszkańcy !!!
Od kilku miesięcy nasze służby techniczne pracują wykorzystując aplikację do rejestracji, rozdziału i śledzenia zgłoszeń awaryjnych.
Nasi konserwatorzy i firmy realizujące dla nas zadania serwisowe posługują się aplikacją usprawniając Państwa obsługę. Wprowadzone usprawnienie pozwoliło zrezygnować z dotychczasowego „analogowego” systemu rejestracji awarii (zeszyt i długopis). Dzięki temu, że konserwatorzy posiadają aplikację zainstalowaną w telefonach komórkowych, nasz dyspozytor może na bieżąco aktualizować i przypisywać pracownikom wprowadzane do systemu zgłoszenia i rozliczać wykonanie. Zgłoszenia dotyczące wind i domofonów automatycznie kierowane są do firm obsługujących te obszary.
Teraz przechodzimy do kolejnego etapu wdrożenia systemu . Zapraszamy naszych Mieszkańców do rejestracji na platformie iMieszkaniec. Aplikację można pobrać na telefon komórkowy lub korzystać z wersji na PC (w przeglądarce internetowej).
Po wypełnieniu danych rejestracyjnych nasz pracownik dokona weryfikacji zgłoszenia. Weryfikacja polega na sprawdzeniu czy podany w formularzu numer telefonu lub e-mail znajduje się w naszej bazie Mieszkańców. Jeśli nie będzie takiej informacji, zaprosimy do naszej siedziby i tam będzie można złożyć pisemną deklarację (nr telefonu lub e-mail).
Instrukcje:
- instrukcja zakładania konta w iMieszkaniec.pl
- instrukcja dodawania zgłoszeń przez stronę internetową
- instrukcja dodawania zgłoszeń przez aplikację mobilną